Fredagkväll

Har väntat hela veckan på fredagen men lusten att ha fredagsmys är på nivå 0 just nu..
Är helt slut fattar inte varför?
Har hållt på och slumra till i soffan flera gånger idag.
Visseligen var det ingen bra natt på jobbet i natt , skulle ha sovit istället än och åkt till syrran och sen ÖB...
Blev trött efter tandläkaren också.
Köpte gästtofflorna och lite annat, köpte hårfärg vilket var extremt billigt 29 kr st märket Mood. Passade på att köpa 2 st på en gång...
När ska man orka färga håret?

Passade även åka förbi Nightmare outlate(stavning?)
Köpte 3 par byxor för 200 kr till mig själv!


Just nu mumsar jag på mina Marianne crispy mint chocolates
en av mina favoriter. ända stället jag hittar dom är på ÖB..
Dom är himlans goda om man tycker om Marianne....Dom är ju inte som dom vanliga marianne...
mums

nä nu ska ja avsluta här och försöka ha mys fredag trots tröttheten!


trevlig helg

-----



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0