Frukost...

Älskar och svänga förbi Hemköp på vägen hem från jobbet och köpa nybakta frukostbullar...Dom är helt underbara så här på morgonkvisten. Speciellt när man har jobbat!
Liten belöning sådär !

Funderar vad jag ska hitta på idag?
Har smsat min syster ifall hon ville hitta på nåt idag men har tyvärr inte fått något svar...
I värsta fall så får jag packa yttligare några kartonger till, men känns som om man ska ta det lite lungt i den fronten .. Vill ju inte bo i eko precis!
Men lusten att bo här i lägenheten har ju liksom försvunnit- ingen lust och göra nåt här hemma liksom...
Men tyvärr ett måste annars bor man väl i en soptipp till slut?
Jag tror dom flesta förstår att lusten försvinner för man är rätt ivrig på att flytta!

En sak till som är skumt eller en på miljonen kanske?
En finne på ögonlocken ...
Ehhh fattar inget med jag har det ialf???
Men den har nästan förvunnit idag med gudars vad irriterande det är,
har aldrig haft så förr och aldrig hört talas om de heller...?


Jaha nähe får väl köra igång min dag nu


------------





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0