Helgen

Har inte haft någon som helst lust att skriva i bloggen på några dagar..
Men gör ett försök idag.

Älsklingen och jag blev ju barnlediga i fredags men inget blev som vi hade tänkt men allt blev ändå perfekt,
vi stannade hemma och umgicks med våra grannar/vänner istället.
Vi skulle ha gått ut men varken jag eller Jocke är ute människor, så beslutet var nästan självklart.
Visst bli man ju alltid sugen på det efter några glas vin men trevligt blev det ialf.
Barnen hade det bra hos sin moster!

Lördag- Barnen fick en mc-donalds dag, dom gillar det starkt. Åkte tillsammans och handlade lördagsmys.
Köpte en film Shrek 3 , kollade på den tillsammans med Kevin, Kevin njuter varje sekund då han får full uppmärksamhet.
Mysigt var det ialf!

Söndagen åkte vi till mamma och pappa, och lämnade alla pallarna vi ska ha ute på landet och värma huset med, Jocke tar ju sånt från jobbet ju, annars åker ju dom till tippen.
Fick även ett samtal från Melina min systerdotter.
Hon ville sova över. Det är ju sportlov ju !
Krille kom över en sväng på kvällen och hade med sej en film.
Trevligt det med , men synd att man är så trött på söndagarna.

Idag är det måndag vilket innebär att barnen är lediga idag , Jocke jobbar kväll och jag blir ensam hela dagen ...Tror jag ialf...

Nu har jag fått ett paket av min lilleman så nu får jag avsluta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0