Inget nytt

Roligt som har hänt så att jag kan uppdatera här tyvärr...
Dagen känns extremt långt nu när älsklingen jobbar kväll!

Jocke blev glad över sin sten igår,
liten gåva med mycket hjärta bakom liksom!
Hann spakla Kevins rum igår så imorgon ska jag tapetsera klart där inne.

Jag ska iallafall besöka min bror ikväll när Älsklingen kommer hem, tror jag behöver det.
Har en konstig huvudvärk också...
Vill inte gnälla mer nu så jag avslutar här och hoppas på en bättre dag imorgon!


Blev tyvärr inge "leka" med Jonna idag men det kommer hinnas med en annan gång!



Kommentarer
Postat av: Marie

Ibland är det ju bara det där lilla som räknas.

Mysigt att få en present bara sådär =)

2011-02-01 @ 19:41:49
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0