Lite trist

Visst är det kul att vara hemma med sina änglar men idag känner jag mig ovanligt ensam.
Vore kul med lite sällskap, vet inte varför jag känner mig så här ?
Men kan ju vara så att älsklingen inte kommer hem förens klockan 18.30 ikväll ...
Men jobba det måste vi , ska själv jobba två nätter här nu!

Har smsat syrran ifall hon ville umgås men hon hade ju jobbat natten så hon behöver sova , hon jobbar ju vaken natt!
Mamma har ju också jobbar natten så inge sällskap där heller.

Har försökt plocka och dona här hemma men efter ett tag så tröttnar jag ,
har satt igång tvätten och diskmaskinen .
Passade även på att packa ytterligare en kartong ...

Så trist har jag , men barnen underhåller ju mig ...

Barnen har precis ätit "brunch" dom äter ju så tidig frukost så dom blir ju hungriga tidigt ...
Får väl se om Audrina väljer att sova idag eller inte. Igår valde hon att vara vaken men hon blev helt slut vid 17.00 tiden , så jag får försöka övertala damen att hon ska sova en stund så att hon orkar leka på eftermiddagen också.
Börjar bli lite griniga barn här nu ,
men dom får nog hålla sig i en timma till innan dom får sova.

Ha en bra onsdag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0