Mycket gjort

På kort tid känns det som, idag hann jag tapetsera Kevins rum klart ...
Känns riktigt skönt kan jag lova!
Ett mindre bekymmer att tänka på innan man flyttar ,
vi packade även två kartonger från Kevins rum idag!
Lite tomt där inne nu men han har ju sina leksaker/lego kvar och dator...Så att han överlever tills vi flyttar ialf!
Fick även besök av mor och far idag vilket är alltid trevligt!
Pappa bjöd på pizza till lunch och det var gott, det tackar vi för...

Som vanligt är lägenheten upp ner, blir så när barnen kommer hem från dagis!
Bastian hade skrattat mycket på dagis idag, fast han gör det rätt ofta -våran lilla solstråle.
Det är ofta jag hör att han har skrattat mycket på dagis- ända från hjärtat...
Audrina är en duktigt tjej på dagis säger dom alltid när jag hämtar henne!
Hon har börjat gråta mycket efter hennes lunch vila ?
Tror dock att hon är trött när hon har sovit och är bara ledsen helt enkelt!
Vi kan tyvärr inte tillåta henne att sova mer än en timma på dagis annars får vi problem med sömnen här hemma på kvällen/natten. Lite tokigt det där...?

Har nog beslutat mig för och ta tjänsten på 67 % natt.
Känns mer som ett säkert kort , svårt och veta om jag kommer få något liknande erbjudande, är ju svårt och få heltidstjänst inom kommunen inom detta yrke...
Schemat är ju ungerfär det samma som jag har nu så att det är ju bara positivt.
Får jobba ihop mina andra timmar som jag förlorar inom bemaningen helt enkelt...
Som jag har just nu så får jag betalt som en heltidare när jag jobbar natt,
hur skulle det vara om jag var tvungen och tacka ja till en tjänst på typ 80 % dag? Förlorar ju mycket på det också, ? Ja de e lite svårt det här ? Ska ialla fall träffa chefen på tisdag ....

nä nu umgås med min egna lilla familj innan det är dags för kvälls mat osv....

I natt=jobba´



Kommentarer
Postat av: Marie

Va duktig du är osm tapeteserat själv.. Vi måste lägga om 2 våder i stora sovrummet och 1 våd i lilla sovrummet innan vi flyttar ut.. Fast det får snällt Rickards kompis göra, som just jobbar som målare =)

2011-02-03 @ 09:05:04
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0