mycket nytt

Mycket nytt som händer i år:

-Flytt ut på landet
-Ny skola och dagis till barnen
-Nytt jobb
-Operation

Mycket funderingar kring allt detta , hur orkar man liksom?
Visseligen är det ju inte bara negativa grejer , men en dock några oros moment...
Glad för att kunna sova om natten!

Fick en tid till kirurgmottagningen , och det trodde jag skulle dröja sisådär 3 månader men nepp den 23 februari ska jag träffa läkaren som antagligen ska operera mig ,
men sen vet man ju inte när man få en tid till op...?
Ja nervös det är jag ...


Dagis plats det får vi inte förens till hösten men dock ingen garanti...Jätte tufft för oss att pendla , Kevin ska ju byta skola redan till april så det kommer vara mycke åkande fram och tillbaka , men Kevin får ju skolskjuts dom dagarna han inte behöver fritids.
Men hoppas att detta kommer lösa sig ...

Äh nu orkar jag inte fundera mer på allt , ibland önskar man att man kunde stänga av hjärnan!

ha en bra fredagskväll , själv ska jag tillbringa den på jobbet!



Kommentarer
Postat av: Marie

Tokigt att ni inte för dagisplats tidigare.. Och konstigt att ni dessutom inte får nån garanti. Det borde man väl ha va? Det bör ju vara några som slutar nu till sommaren ju..



OP verkar inte alls en "härlig tanke" för dig just nu. Men jag håller mina tummar för att allt ska gå bra och att du snart kommer må bra igen.



Hoppas att natten flyter på bra för dig!

Kram

2011-02-11 @ 20:51:26
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0