på bättringsväg

Tror jag iallafall, Audrina visar inga tecken på feber nu på morgonen ,hoppas bara att det håller sig så nu.
Hon är mycket piggare hon leker med sina dockor vilket hon i vanliga fall brukar göra.
Skulle inte förvåna mig att lilleman åker på feber efter detta, dom är ju rätt nära varann Audrina och Bastian.

Och så har vintern och  ny snö kommit åter , känns sådär faktiskt nu vill jag verkligen att våren kommer!

Sitter och funderar på vad man ska hitta på idag , blir tokig om jag ska sitta här hemma hela dagen ensam !
Jocke jobbar ju naturligvis kväll idag, så idag hinner vi inte att se varann jag jobbar ju helgen, Fast denna helgen är det halva helgen!

Nä nu ska jag försöka ta disken, det är väl ända nöjet idag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0