Se det snöar...

Trött på denna snö nu! Räcker tycker jag...
Allt gick bra igår , kändes bra tror jag ..Fast det ända negativa är att det är såå långt till jobbet sen.
Men det blir bra !

Idag är det dags för 18 månaderskontroll på våran Bastian , lite sent med tiden ? Fast Karin sa att hon hade väldigt mycket nu. Blir en spruta för lilleman , tur att han inte riktigt förstår vad en spruta är men han kommer att bli ledsen det vet jag!
Nyfiken på vad lilleman väger nu, han är rätt tung tycker jag.
Sen lär väl det bli lite feber på det också , han brukar få det.

Igår när jag kom hem efter besöket på jobbet så sov mina små änglar , gudars vad knasigt det kändes ...Saknade dom i massor igår kväll , fick ju inte krama eller pussa mina busar!
Men Kevin var ju vaken än som tur va!

Jag Jocke tittade på våra serier som vi följer varje måndag, -familjen annorlunda- det okända. Ett nytt program som går på TLC 19.30 heter -Vi ska ha barn, det följer jag också. Man blir så sugen på en liten bebis igen , inte så bra att kolla på såna program om förlossningar...Eller bebisar överhuvudtaget!

Jag har inte ens kommit ur morgonrocken än , barnen går i nattkläderna fortfarande. Känns lite mys sådär, ingen bråttom nånstans ,,men 13.15 ska jag vara hos Karin!

Ha en bra tisdag!



Kommentarer
Postat av: Marie

Spännande med Karin-besök. Jag älskar dom :) tror Meja får tid i april nångång, om jag räknat rätt :) skriv en rapport sen!! Kram

2011-02-15 @ 09:13:45
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0