Shopping

På hög nivå har det varit idag!
Åkte direkt på morgonen och handlade det tråkiga först MAT, men ändå skönt att fylla på i skafferiet igen.
Sen bar det iväg till Jula och där hittade älsklingen lite smått och gott till sej själv!
Rusta blev nästa ...
Handlade strumpor vilket vi behövde. Lite annat smått hittar man ju alltid på rusta.
Nästa blev Ö&B blev 3 kassar av allt och inget, sköljmedel m.m.
Lite grejer till huset bl.a

Lite lunch paus blev det på MC donalds

Sen iväg till Tuna park och handlade lite kläder till barnen ,
alla fick nåt
Audrina- Två tröjor, ett par leggings, trosor
Bastian- En tröja , strumpor, en jacka
Kevin- En tröja , strumpor...Hittade inte så mycket mer till Kevin, han har ju redan så mycket. Men han fick ett par filmer till...

Allt detta hann vi med på 3 timmar ca,
Huuh men jag lovar jag är rätt mör nu ..
Bastian skötte sig bra fast lite trött blev han ju på att shoppa.....

Bastian har varit feberfri hela dagen idag, och det har varit lugnare med ventolinet också, igår fick han nämligen inhalera flera gånger på dagen .,, Men idag har det blivit en gång på morgonen och en på kvällen då han måste ha den , för pulmicorten ska ju inhaleras.
Men natten var ju inge vidare, men hoppas på att älsklingen får sova inatt , för jag ska jobba ....

Hoppas bara att det blir en bra natt på jobbet också , så att jag är piggare imorgon!

Nu sent på eftermiddagen kom jag på att laga kålpudding för det tar ju så himlans lång tid att tilllaga , så imorgon blir det kålpudding och potatis till lunch , sååå gott!

I morgon ska Kevin till vattenpalatset med sin morbror och kusin Elias . Han längtar !

Undrar vad vi ska hitta på?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0