Sjukt

Ja här det sjukt igen, lilleman ringdes hem ifrån dagis igår . Enligt dagis så hade han 39 graders feber men enligt min febertermometer som förövrigt inte kan visa fel, tack vare att vi tar i baken på barnen, så hade han 38 graders feber. Snacka om att dom skrämmer upp mig ionödan.
Men sjuk va han ialf. Hosta har han på köpet också...

Så jag fick ta en vabb dag nu, för Jocke brukar alltid annars göra det så nu tyckte jag att det var min tur att vabba...

Hoppas bara att han slipper sin astma nu , man går liksom och väntar på att hans lungor ska börja låta men en så länge låter han normal...

Så himla trött på att barnen ska vara sjuka hela tiden.. men vad har man att vänta sig när man har tre barn + att barnen har dagis/fritids? Jo där odlas det baktierier hela tiden såå ja man får ta dom smällarna helt enkelt!


Idag har jag tid till kirugen, nervös? Jo tack det känns i hela kroppen...
Mamma får komma hit och ta hand om barnen under tiden. Vilket uppskattas i massor!
Syrran skulle följa med som stöd , känner att jag behöver någon med mej ...Ifall man inte hänger med iallt dom pratar om så har man ju ett par extra öron med sej. Ja och så är det ju lite läskigt också..En hand är ju alltid positivt och ha med sej. Tyvärr så jobbar ju Jocke , hade ju helst av allt velat ha honom med men men...Syrran blir bra!

Hoppas att Bastian blir bra tills på fredag så att dom får gå till dagis igen...
Audrina hade nog velat dit idag , men känns dumt att lämna henne jätte  tidigt på morgon , när jocke skulle ha gått till jobbet . Vill ju inte själv slita iväg alla barnen på morgonen , speciellt när lilleman inte är riktigt kry..
Så alla är hemma idag...Men kanske får Audrina och Kevin gå på fredag ifall inte Bastian är frisk?


Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0