Tisdag

Idag har det hänt massor , puuuuh orkar knappt hålla ögonen öppna! Blir väl mycket stavfel idag...
Började med ett läkarbesök som jag har väntat på , äntligen fick jag hjälp.
Blir en operation för min del , vet inte när ? Man får snällt stå i kö som alla andra...
Fick även medicin.
(vill riktigt inte tala om vad för operation men det är nåt jag verkligen lider av)
Har lidit i många års tid men har liksom inte orkat tagit tag i det, mår så dåligt av det. Men nu har jag äntligen fått tummen ur...

Efter besöket åkte vi och handlade på maxi ...

Sen skulle jag träffa chefen för det nya jobbet, har äntligen bestämt mig att jag tar tjänsten även om den är mindre % , mötet gick bra ...Ska även åka och hälsa på nya jobbet på måndag , känns bra.
Blir att jobba extra för dom % som jag missar så att man överlever.

Åkte hem och städade och packade ytterligare några lådor.

Barnen hämtades från dagis och så har vi bara myst här hemma sen dess.
Audrina berättade idag att hon var kär och gissa om jag fick en chock?
Kär det vet väl inte hon vad det är ?
Hon berättade att hon var kär i en kille som heter Liam, försöker komma på vem det kan vara från dagis?
Jag frågade vad kär betydde- för henne var det att leka och kramas ,,pustade ut ....
Lite tidigt kanske för hennes del?
Men så gulligt!

ne nu ska jag lata mig innan jobbet!

ha en bra kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Marie

Lycka till så jätte mycket operationen och så vidare.

Styrke kram!!

2011-02-10 @ 08:40:26
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0