Utflykt till Västerås

Blev lite ändrade planer för oss idag, skulle hem till Jonna och Stefan men vågade inte riktigt dit för att vi vet ju som sakt inte om det var magsjuka på Audrina, vill inte riskera det. Blir så ledsen för varje gång vi planerar in ett träff så händer det nåt, men vi ska ta igen det...Det var ju så länge sen nu!

Så vi valde att åka till Ikea med barnen , äventyr jo tack!
Men trots allt så gick det bra...Man får liksom räkna med lite bråk i affären , men nöjd är jag ialf!
Vi hittade lite smått och gott , nya lampor till huset och en ny hatthylla och skohylla vilket behövs. Och Jocke fick nya kaffemuggar , man behöver ju förnya lite hemma! Själv dricker jag ju inte kaffe ,,,,bläää!

Blev en lunch på Ikea för barnen började bli hungriga , lite mys , fast ingen av barnen åt maten där ...Smakade på deras mat och den var väldigt smaklös, dom åt barnmeny köttfärssås och pasta...

Väl hemma så ringer min bror och frågar om vi ska följa med till Ikea och vi skrattar och säger att vi precis har kommit hem därifrån ! Men efter ett tag bestämde jag mig för att följa med brossan så han slapp åka själv , de är ju inte så kul! Så jag åker till Ikea 2 gånger på en dag? Hahaha ja det kan man kalla en lyckosam dag för en som gillar och shoppa :0)

Fast jag tyglade mig att inte shoppa mera ...Hjälpte brossan istället!

Kul att umgås med bror min !

Nu ska jag snart klä på mig ytterkläderna och jobba min sista natt för denna helgen! Så skönt så!
Nästa helg är vi LEDIGA båda två....jippie

Imorgon är det alla <3-dag ...men vi brukar inte fira det så ?
Kanske en extra puss i morgon istället?



Ha en bra kväll alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0