Barnen är i fullgång

och leker som vanligt på morgonen ,
en annan är så trött som man bara kan bli...
Det blev en väldigt tidig morgon för min del
barnen ville upp innan 06.00 , Audrina var nog i gång redan 05.30..
Uscha säger jag. Jag är ingen morgon människa och det kommer jag aldrig bli men det är bara att kliva upp med barnen även om jag känner mig som en zombie.
Känns som om det kommer att bli en lååång dag idag.

Igår fick vi massor av besök ,
mamma och pappa var på besök och gissa vilka som var överlyckliga jo barnen ..
Audrina speciellt för hon älskar verkligen "mummo och vaari"
det var full rulle hela eftermiddagen ..
Min bror kom också på besök med sina barn. Alltid trevligt med sällskap!
Fick laga mat till alla , och maten tog slut även om jag lagade mat till en hel arme kändes det som..

Har redan tagit morgondisken , satt på tvättmaskinen och klockan är bara 08.00 ,
Kevin iväg skickad till skolan och frukosten är intagen ,
nu då?
Sängen ropar på mig men det går inte att lyda den idag !

Undrar vad dagen har och erbjuda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0