BergOdalbana

Vet inte riktigt vad det är men mitt humör går upp och ner hela tiden , ena stunden är jag glad o nästa bara sur/arg...Det är rikigt jobbigt , har varit så nu den senaste månaden.
ingen balans liksom?
Har övervägt mitt preventivmedel vilket jag nästan tror till 100 %,
Jag har ju P-spruta, ringde och bokade tid förra veckan för nya tips om preventivmedel...
Hatar att vara kvinna ibland ....grr...
Biverkningar av p-sprutan har jag alldeles för många,
gått upp i vikt på kort tid också...uscha!

Just nu är det tyst här hemma.
Inväntar min man som ska va hemma om en ca halvtimma, saknar honom.'
Dom mindre va jag tvungen och lägga för dom va alldeles fööör trötta, dom vaknar ju så tidigt jämt! Audrina sover ju inget på dagen hemma, Bastian sov alldeles för lite under dagen. Inte så konstigt att dom var trötta.

Hoppas nu att John Blund är snäll åt mig ikväll/natt så att jag kan sova gott!
Har verkligen sovit illa dom senaste nätterna nu.
Det är ju sista natten jag har ledig för denna helgen och då måste man ju få sova gott med sin make..
Pigg vill jag nog vara imorgon för det blir mycket och göra kan ja lova!
Besiktingen på Skodan väntas först i morgonbitti vilket vi vet att det kommer bli några 2:or..

*Suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0