bra ålderskillnad?

Börjar märkas rätt tydligt nu att Audrina och Bastian har nytta av varann , dom leker nonstop här hemma ..
Syns om inte annat , lägenheten ser ut som ett ja...upp och nervänt dagis?(nu var jag nog snäll där)
Tacksam för ålderskillnanden faktiskt...Men gudars vad det kan vara jobbigt emellanåt eller har varit!
Lika mycket som dom leker så bråkar dom också...Och de är inte kul..
Men syskonkärlek kallas det väl?
Så ett år och fem dagars skillnad på mina små det är inte dåligt va?
Dom kommer nog leka sönder varann under hela sin barndom!
Trötta på varann i vuxen ålder?

Jag lekte mycke med min storebror och vi hade 2 års ålderskillnad , men inte trötta på varann idag!?

Hoppas bara att min älskling kommer hem från jobbet snart så att vi kan åka och handla ,
för nu ekar det i kylen ......Kylen och frysen ropar efter mat nu!

Tycker att vi har blivit sämre på att storhandla ,, förr så hade vi aldrig tomt i skåpen men nu dom senaste tiden så har det blivit så här...Men jag tror att vi undviker att storhandla tack vare alla tre barnen som ska släpas med?
Det är ju ett projekt!
Ibland så har vi frågat efter barnvakt men det händer sällan att någon kan ställa upp och ta våra vildingar!

Nähe kanske ska ta och plocka upp efter barnen för miljonte gången idag?


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja det är nog en helt underbar åldersskillnad. Tjejerna har ju 15 månader och 1 dags skillnad på sig. Men Meja är dock väldigt utvecklad i både kropp och huvud så de leker väldigt bra tillsammans, då Meja verkar lite äldre än vad hon är =)



Och som det ser ut hemma hos er ser det ut hos oss också. Man har det lagom fint och städat under den tiden barnen sover om natten. Så nån timme på kvällen ungefär. Haha!



Vi har blivit mycket bättre på att handla sen vi började kör 2 veckors-matsedel. Då handlar vi för 2 veckor i taget. Passar oss helt perfekt. Har även minskat ca 1000-1500 kronor i matkostnad på så vis också. Sånt gillar jag =)



Hoppas att ni får en härlig helg ni också! Kram kram

2011-01-28 @ 16:09:39
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0