Det sa bara svichsss

Så var helgen över..
Tycker det är jätte tråkigt.
Händer inte så ofta att vi båda är lediga så här länge..
Helgen har varit underbar mys o mys...
Idag t.ex så åkte jag och älsklingen till ikea och handlade en säng till Audrina , tyckte att det var dags till att uppdatera hennes växasäng till en vuxensäng. Dom hade så bra pris på säng nu.
Istället för att köpa två växasängar så fick Bastian överta Audrinas säng vilket blev kanon bra tycker vi...
Vore ju konstigt om man kom ut ur ikea och köpt en grej, så nä här blev det lite annat också,
lite gardinstänger som vi kommer att behöva i huset är ju mer fönster där...
Påslakan hm hm ja det har jag ju ont om...? Nej har alldeles för många enligt min mans mening..Men sånt kan man inte ha för mycket av ju...Jag älskar påslakan...

Igår visade vi våran lägenhet för dom ev nya hyresgästerna , dom verkade nöjda ..
Dom skulle höra av sig imorgon om dom tog lägenheten.
Vi sa att vi skulle flytta lite tidigare och att dom kunde få tillgång till lägenheten tidigare , ja lite överenskommelse om städning och så vore ju helt fantastiskt...Visst städar man badrum och så men ändå då behöver man inte stressa....Vi får väl se!

Har precis avnjutit pizza här hemma de va gott, men det värsta är ju att man blir alldeles för mätt...Sen dricker man massor efteråt(blir ju sååå törstig efter pizzan) Men de e värt det, blir ju inte pizza allt för ofta här hemma!

I morgon jobbar älsklingen kväll usch o fy , nu får man för att man har träffats hela helgen ju...
Går på natten i morgon ...
Hoppas skodan är klar i morgon!

Ska lägga mig raklång i soffan nu för våra små har somnat i sina nya sängar...

Var lite orolig över Bastians insomnande
ifall han skulle skutta runt i sin säng -men det gick alldeles ypperligt i alla fall ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0