Fredag!

Igår tyckte jag att synundersökningen gick bra , Kevin var inte lika nervös denna gången ...
Men ändå kunde dom inte bedöma vad han han hade för synfel, för hon sa att det var svårt och bedöma vad han behöver för styrka på glasögon.
Han behöver glasögon men det fick doktorn på ögon bedöma vad han behöver.
Så det blev ändå en remiss iväg skickat!
Vad jag uppfattade var att Kevin hade 0,5 i syn?
Eller hur man skriver det , och det tycker jag är rätt mycket fel?
För har man inte 1,0 om man har bra syn?
Ev, översynt...Tyckte jag att hon snackade om ..
Hon var rätt otydlig !

Vi får väl se vad doktorn säger!

Nog om det!
Idag fyller min pappa år och vi önskar han en bra fördelsedag,
och säger såklart Grattis!'
Funderar om vi ska åka ut dit idag men vet inte om jag vågar åka dit för det är ju inte bra vägar nu!
För det är ju en bit och åka!
Vi får se!

Men nu är mina små rastlösa så jag måste ju hitta på nåt!

Jag ska jobba helgen också , inge vidare men det måste göras!

ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag hatar optiker som är otydliga. Jag vet själv inte vad jag har för riktigt synfel. Då har jag ändå haft glasögon sen jag var 11 år =/ Bara nu på senare tid som jag har de på heltid.

Hoppas ni får bättre svar hos läkaren sen istället.



Ha en trevlig helg, även om du ska jobba =)

Kram

2011-01-14 @ 10:15:24
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0