Frisk men sjuk?

Kevin är förkyld ,
kom hem igår efter jobbet och då låg våran stota plutt helt utslagen i soffan ..
Kollade febern och mycket riktigt visade det sig att han hade en liten höjning ,
Kevin brukar vara rätt duktig på att känna när han är sjuk ..
Han sa att han inte mådde bra så han fick lite medicin och sen hade han inte feber på hela dagen i går.
Mycket konstigt , men ville inte skicka han till fritids heller för ifall han skulle få feber idag med.
Kevin fick tyvärr vara själv en liten stund nu på morgonen , för jag jobbade natt och Jocke åkte med dom mindre till dagis , men ingen fara Kevin fixade det själv , han ringde mig vid 8.00 och frågade när jag skulle komma hem ,,
tur så kunde jag gå tidigare från jobbet annars brukar jag sluta runt 9.00 så jag åkte hem vid 8.00 och var hemma 8.20 så det var väl runt 20 minuter Kevin fick vara själv , även om nu Jocke hade åkt vid 6.00 men dom timmarna märkte inte Kevin av!
Känns lite dumt men han är ju trots allt 9 år nu , så nån timma klarar han av.
Men ingen feber tycks han ha idag!
Så vi tänkte att vi skulle ha en Kevin-mammadag idag fram tills dom små slutar dagis...
Kevin ska shoppa upp sina pengar som han fick i födelsedags present!

Så ha en bra dag alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0