Godmorgon helg!

Äntligen fick vi vårat svar igår,
nu ska jag berätta-
vi ska flytta !
Vi ska hyra ett hus på landet,
ja på landet.
Känner att vi behöver det , vi har blivit lite äldre vi behöver något nytt!
Vi har liksom vuxit ifrån lägenheten på nåt sätt...
Lägenheten är för liten för våran familj, vi bor i en lägenhet på 88 kvm.

Så nu blir det större alla vi ska ha egna rum .(vi bor ju i vardagsrummet för tillfället)
Det är ett hus på fem rum och kök, stor tomt...
Men tyvärr måste barnen flytta till annan skola/dagis.
Det blir mycket och tänka på...
Tycker det är lite synd att behöva byta, jag har alltid varit emot det för deras trygghet skull...
Men nu är det ett måste.
Kevin är förvantantsfull som bara den , han vill byta skola.
Hoppas bara att detta blir bra.
Nervös är jag. För barnen skull!
Men jag tror det blir kanon, där kan barnen leka på tomten utan att man behöver vara orolig för bilar. Större hus så att man kommer ifrån varann lite.
Och så får vi mer och göra , trädgårdsjobb m.m.

På måndag ska vi ta reda på när vi ska flytta in och så, uppsägning osv.
Mycket står på schemat på måndag!

Idag ska jag inte göra så mycket, Jocke jobbar såå tråkigt ..
Men min bror kommer med sina barn idag , så lite sällskap blir det!

Men hoppas på att ni får en trevlig helg alla!

Önska oss lycka till!


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh va spännande med nytt boende och så vidare =) Vart ligger huset om man får fråga?



Känns ju riktigt tråkigt dock att läsa att barnen byter dagis =/ Vilja och Audrina som leker så bra på dagis. Men jag tror garanterat att dina barn får det alldeles tryggt på nästa ställe också!



Massa kramar!

2011-01-08 @ 15:34:53
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0