Har hunnit med så mycke

Dagen började med att vi åkte och lämnade skodan på lagning. Sen stressade vi vidare till TFAB för att säga upp lägenheten. Känns skönt att det är gjort faktiskt ...
Åkte in till stan och in till banken för och fixa lite små äranden ,
sen var det dags för lunch men vi fick ju inte den mat vi ville ha igentligen för vi kom inte in med vagnen , men alternativet blev subway och det var gott det med.

Sen hade vi lite dö tid innan jag skulle på möte med personalavdelningen ..
Vi gick runt nere på stan bara jag och Jocke och lilleman, vilket var jätte mysigt.
Sen fick vi för oss att gå in till synoptik..
För jag har tjatat på Jocke i alla dessa år att han ska uppdatera sina glasögon för hans syn har ju blivit sämre.
Vi tittade på bågar där inne och så hittade vi ett par som Jocke passade i..
Som tur va så hade dom tid för synundersökning på en gång så då blev det glasögon till älsklingen till bra pris också.

Mötet gick bra
fick bra förklaringar till hur allting ska gå till och så skrev vi ett CV ,
hoppas bara att man får nåt bra jobb.


Bastian hade en liten temp i morse men inget mer efter det , undrar vad det kan vara?
Sån där lustig feber som bara kommer och går.
Hoppas att han slipper febern i morgon...

Vi hann med så mycket idag så vi orkade inte att åka handla mat , lustigt ?
Det var igentligen det vi skulle ha gjort idag men men ..
Det kommer en ny dag imorgon också...

Snart till jobbet
-------------




Kommentarer
Postat av: Emma Berggren

Hejsan

Vore kul om vi kunde prata minnen och om allt som har hänt, som man har missat sedan vi slutade prata. Känner du att du vill och har tid för en fika någon dag så planerar jag gärna in en i framtiden, ser gärna att vi blir bättre vänner. För dig tycke jag verkligen om. Kan även ta mig till er, om det underlättar för er.



Mvh

2011-01-21 @ 17:06:46
URL: http://berggrenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0