illamående


Blää bläää


Kort sakt så mådde jag sådär i morse, tänkte att nu var det dags för vinterkräksjukan ...
Är så j**la rädd o få det , får oftast så att jag att spyr i över 17 timmar i streck så nej tack vill verkligen inte..Har lyckats undvika den hela vintern så varför nu?

Men illamåendet gick över som tur va, åt lite frukost o vips så försvann den , hoppas nu att det håller i sig!
Brukar ju inte må illa på morgonen bara för att man behöver frukost liksom??

Min dag förövrigt blir ensamt , inge dagis för mina minsta bara skola för våran älsta...
Har ingen bil heller då våran skoda fortfarande är på lagning aarrghhh!
Snacka om att dom har klantat till sig !
Fått in fel delar till bilen osv....KLANTAR!
Blir väl och tvätta det där stora berget i tvättkorgen, som konstigt nog inte krymper utan att man måste tvätta?
Mer vet jag inte ,?



Kommentarer
Postat av: Emma

Gravid??

LER STORT

2011-01-28 @ 13:15:30
URL: http://berggrenemmas.blogg.se/
Postat av: Emma

Gravid??

LER STORT

2011-01-28 @ 13:15:55
URL: http://berggrenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0