Ledigt...

I dag är alla barnen hemma eller ja dom mindre ialf, Kevin har ju skola idag!
Jag är hemma och är ledig , Jocke jobbar som vanligt!
Och ingen sovmorgon fick man heller , barnen skulle upp redan vid halv sex, rytmen efter dagis dagarna har satt sina spår.
Jag är trött!
Men inte barnen...
Jag funderar på vad man ska hitta på idag?
Skulle behöva ta mig till Kevins skola och lämna in pappret , men min prinsessa tycker ju inte om när det är kallt!
Så vi får väl se!

Eftermiddagen ska jag iväg med Kevin till optikern och kolla hans syn igen , trodde att dom hade skickat en remiss till ögon men det hade dom missat.. Så det blir en gratis undersökning för det ...
Hoppas att det blir bra denna gången så dom inte behöver skicka remiss...
Gick ju inge bra sist då Kevin trodde att det va ett prov och han blev multi nervös!
Hon kunde ju inte göra en bedömning på Kevin sist!

Nu blir det lite morgonbestyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0