Lilleman

Ligger i soffan och myser , det brukar han inte göra allt för ofta..
Han har fortfarande feber men ingen stor temp enligt min mening ,men han känner av den rätt bra tycker jag.
Men han är väl som mig antar jag , jag är helt däckad vid illa minsta höjning...
Har gett Bastian febernedsättande den hjälpte i morse ialf, hoppas att han får ner sin temp nu så han piggnar till!
Han har iallafall ätit som han ska idag!

Audrina däremot är full av energi, hon som ville ut idag men var tvungen att förklara att lillebror är sjuk och att det inte blir så bra om vi gick ut och då sa hon bara att vi går ut när lillebror blir frisk...Så söt hon är !
Audrina har gått över till någon växar period nu?
Tycker att hon inte gör nåt annat än och äter nu vilket naturligtvis är ett + då våran prinsessa är så liten och smal!
Hon säger hela tiden att hon är hungrig och vill ha nåt hela tiden...

I natt väntar jobbet på mig..
Hinner inte träffa älsklingen nån längre stund idag för han jobbar ju kväll såklart.
Lite tråkigt men thats life!

Ha en fortsatt trevlig onsdag!



Kommentarer
Postat av: Marie

Så underbart med förstående "stora" prinsessor =)



Hoppas att natten springer iväg fort så du snart är hemma igen.

Kram

2011-01-19 @ 20:16:16
URL: http://mamafeelings.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det var trevligt att träffas en snabbis :) gott med lunch var det i alla fall :) jag ville plugga olika kurser med företags ekonomi inriktning.. Men nu blev det som det blev. Har skrivit ett inlägg om det i min blogg :( hoppas att lilleman mår bättre idag i alla fall!!

2011-01-20 @ 18:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0