Lite nytt på gång

Verkar som om 2011 verkar bli ett år med nya händelser , intressant och magpirrande...
Hoppas bara att det går vägen , väntar förvantansfullt....

Idag har verkligen varit en tråk dag , inge nya händelser förutom, disk , städ -ja de gamla vanliga!
Barnen är lediga från fritids/dagis idag och det märks , rastlösa till tusen är dom!
Visst är det kul att ha dom hemma men fasiken dom suger all energi från mig , när man försöker hitta på saker som dom kan roa sig ett tag ialf och såååå mammiga blir dom....
Jocke jobbar ju såklart idag , då känns det extra tråkigt.

Skulle va skönt o gå ut en stund känner jag ,,,men våran prinsessa gillar inte riktigt kyla ...
Har hört att på dagis vill hon bara in - vet det för det blir alltid att hon vill in efter typ 5 minuter.. Tänk då när man har ägnat en halvtimma på att klä dom för att ta sig ut ...så verkligen suck...

så jag längtar till våren och sommaren för då vill dom verkligen ut ...
Känns som om väggarna kryper närmare mig JUST idag!

Vad gör ni idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0