Lite otydlig kanske?

Lite frågor kring vart huset ligger ,
det ligger en bit utanför Barva ...
Mot Prostökna till.
ca 2,8 mil till och från Eskilstuna.

Tror närmaste dagiset ligger i Kjula ,
det är på vägen från och till jobben.
Har haft svårt och sova på nätterna pga att tänka på barnens byte osv.
Som sakt tycker jag att det är jätte jobbigt , men som min man säger -barn är ju anpassningsbara.
Och jag tror ändå dock att det blir bra men det tar tid och smälta.
Har ändå övervägt det negativa och positiva, och det positiva har vunnit!
Barnen kommer att få det bra.

Tror bestämt att min lilleman har gjort ett "paket" till mig så nu e det bara att avsluta!


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh men va mysigt..

Nu kan jag lova att jag är riktit avis på er. Vill också ut på landet i ett hus där man abra kan släppa ut barnen så de får leka..

Och din man har väldit rätt angående barn sådär =)



Är glada för eran skull! Verkligen!

Kram

2011-01-09 @ 16:15:37
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0