Måndag!

Äntligen har jag jobbat klart min helg!
Så skönt kan jag lova...
Men idag ska jag till tandläkaren känns sådär faktiskt

Känner mig så utblottad på nåt konstigt vänster, nä tandläkare tycker jag inte om!
Men är stolt över mig själv som har vågat mig dit nu , har ju tandläkarskräck!
Har varit hos min tandläkare några gånger nu och jag har lyckats bygga ett förtroende för henne så därför vågar jag nu!
Plånboken kommer tyvärr få en chock !
Hoppas på att kunna teckna en försäkring snart!

Efter det ska jag handla på Maxi tänkte jag , hoppas bara att jag inte dreglar för mycket efter bedövningen haha..?

Känns lite tomt här hemma nu . Barnen är på dagis/skola men skönt att kunna ta igen allt slit under helgen!

Vad gör ni idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0