Måndag

Äntligen har jag jobbat klart för denna helgen,
tycker helgerna känns som en evighet när man jobbar.
Jobbar ju 3 nätter på rad oftast så det känns faktiskt...

Har precis slängt i mig frukost och ska snart göra mig iordning för jag ska nämligen in till stan och träffa mina jobbarkompisar. (dom som inte jobbar för tillfället) föräldrarledigt och sjukskrivet...
Det ska bli skojj!
Kanske får gosa och lukta på en nyfödd idag..
Snacka om att man kommer att bli sugen!

Känns lite annorlunda nu när vädret har gått över på +5 kanske är våren på väg?
Nää sån tur har man ju inte.
Tycker faktiskt att det räcker nu, vintern har varit alldeles fööör lång nu!

Vad gör ni idag?

Kram


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag hatar detta väder =/ Drömmer om våren och sommaren.. Därför får det bli en innedag för oss idag. Är inte så kry heller för den delen så.. Lite städ och plock måste jag nog ta mig i kragen att orka med i alla fall.

Kram

2011-01-17 @ 10:16:42
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0