Nervös..

Nu ringde personalavdelningen från kommunen ,
vi ska träffas i morgon och göra typ ett cv.
Blir ju övertalig i kommun vilket innebär att kommunen hjälper än och få ett jobb.
Jag är ju tillsvidareanställd på kommunen, men inte hos en brukare !

Frågade dock hur läget såg ut just nu och vad hon kunde se så är det totalt 130 övertaliga och det är hela kommunen, inga tillsvidareanställningar.. Det betyder att jag kommer att få hatta runt tills det blir nåt ledigt.
På vikariater...suck
Men hon sa att det såg lovade ut för jag var undersköterka ...Lite positivt..
Hoppas bara att jag får ett jobb jag vill ha!

Så nervös är jag
orolig hur dagis tider kommer bli och så,
men det är ju ett tag ´kvar , 1:a april.
men men...Hatar att inte veta!
Hoppas på att det bli lite klarhet imorgon...
Hon var ialf trevlig!

Och lilleman tempade i morse.
Tyckte att han såg sjuk ut när han klev upp och jag hade ju tydligen rätt.
Så imorgon blir det inge dagis för Bastian utan bara Audrina, hon får gå en kortare dag än vanligt, men hon vill dit och så får vi ju ta hand om Bastian i lugn o ro!

Önska mig lycka till nu och hoppas bara att jag inte får vilket skit jobb som helst!


Kommentarer
Postat av: Marie

Ska givetvis hålla mina tummar på att du hamnar på ett ställa där du trivs och blir fast.

Förstår oron om dagistider. Man vill ju liksom ha dem helt klara långt innan så..



Tråkigt att lilleman är febrig. När jag frågar Meja om hon ska leka med Bastian så nickar hon och ser glad ut.. Det tycker jag låter så härligt så =)



Imorn går mina barn 11-16 då jag ska in till en syo och prata plugg =)

Kram

2011-01-19 @ 11:20:39
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0