Ont ont

Har varit hemma några dagar eftersom jag har haft så förbaskat ont i min rygg..
I för sig är det inge nytt har ju haft ont i den sen tidiga tonåren till och från.
Men nu med åren så har det blivit värre, kanske måste kolla upp detta?

Så idag blir det personal möte ...
Imorgon börjar jag jobba igen (helgen igen)

Fick föresten erbjudande om en tjänst redan i måndags , hon ringde mig och berätta vart placeringen skulle bli och hur många procent den låg på. Idag har jag 79.1 % tjänst och denna låg på 69 %
Enligt mina beräkningar så skulle jag förlora ca 2000 kr i månaden om jag tog tjänsten...?
Men jag fick tacka nej för att den var 12 % lägre än vad jag redan har...
Tror tyvärr att jag måste tacka nej, men först ska jag flörta lite med chefen där ifall hon kunde erbjuda mig 12 % till...
Vi får väl se ..
Annars får dom ju komma med nåt nytt helt enkelt..


Måste nog göra mig ordning innan mötet!

Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0