Överlevde

Det gick bra hos tandläkaren , de visste jag ju men men..
Åkte iväg och handlade i lugnan ro för en gångs skull.
Det var riktigt nice..
Som vanligt hade dom slut på blöjorna jag skulle ha, blir faktiskt irriterad för dom är verkligen nästan alltid slut på Maxi...Vi köper ju ICAs egna blöjor till våra barn , bra pris och bra kvalite...
Så det fick bli Huggies idag.
Det funkar det med!

Åkte till ÖB efter köpte lite smått och gott, hittade en liten present till Jocke det är inte ofta vi köper till varann nu för tiden , det blev en liten sten som det står ÄLSKAR DEJ med ett fint hjärta i..Inte mycket kanske men själva tanken där tror jag han uppskattar!

Slog in det med folie och presentsnöre blev gulligt..
Säg nu inget till Jocke va?

Funderar om jag vågar äta lunch?
Är ju lite bedövad fortfarande...

På eftermiddagen åker vi till mamma och pappa igen och lämnar några lådor.

Saknar faktiskt mina bushjärtan...


Imorgon ska jag "leka" med Jonna ska bli riktigt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0