Slö och uttråkad...

Känns när man jobbar helg , går runt och gäspar hela tiden ...
Ingen ork till nåt överhuvudtaget!
Sen är det ju söndag, varför kan inte söndagar vara mer roliga?
Är kanske så att man inte orkar hitta på nåt på söndagar?
Sista dagen på veckan !
Jag är nog glad för det för jag jobbar min sista natt för denna helgen...

Idag for vi iväg till mamma och pappa och hämtade mer kartonger, blev inge lång visit för vi kom lagom till lunch vilan och lunchen så barnen var trötta och hungriga..Audrina och Bastian somnade en stund i bilen när vi åkte hem, men hungern var ju kvar - vi åt på burger king idag..Nja maten var väl sådär ?
Ingen höjdare....enligt min mening!

Passade på och packa några lådor.
Men vi kom på att vi inte kan förvara lådorna här hemma utan kanske stjäla lite plats hos mamma och dom...Så det blir väl en vända ut till mamma och pappa under veckan.
Blir ju inte så långt att flytta grejerna därifrån sen 4-5 km emellan oss!

Ska väl fortsätta och gäspa här ett tag till innan det är dags för jobbet igen...

ha en trevlig söndag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0