Hänt så mycket

Oj oj vart ska man börja?

* våran stora bil har gått sönder , min älskling har hållit på i en vecka med bilen men felet fixar inte vi längre, och alldeles för dyrt för den delen, så nu är den avställd. Men köpare har vi 3 stycken som vill ha den ...

*en ny bil ersatte stora bilen en Skoda Fabia -2003 , och hoppas att den håller sig..

*min bror från England har varit här i över en vecka och hälsat på, såå kul!

*Stort kalas för våra små , riktigt trevligt var det , många som kom och vi fick kanon väder (återkommer med bilder senare)

*vi börjar få jobb ångest för nästa vecka ska vi börja jobba igen :(

*imorgon får vi besök av älsklingens syster med familj, ska bli kanon trevligt:)

*Imorgon åker min bror hem till England igen, och jag lämnar honom till Arlanda-inte så kul, för nu vet man inte när vi ses igen. Men kanske åker jag med min storebror till han nästa år.

*Audrina har blivit helt blöjfri, natt torr :) snacka om att vara stolt över henne. Nu gäller det för henne att våga kissa på toa istället för i pottan. Hon blev kinkig när vi flyttade hit med att kissa på toaletten. Det var ju inte samma toa. Så hon valde pottan istället. Men vi ger henne tid med det huvudsaken är att hon har helt torr nu! Det är tredje natten idag!


Nu ska vi fixa lite kvälls käk...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0