Äntligen

Kanon väder! Jag har längtat sååå...Lyckades visst bränna mig igår , vi var ju ute hela dagen igår...Vilket kändes på kvällen , när man inte smörjer in sig själv-nu är man röd och brun på samma gång.
Men jag njuter ändå. Nu känns det som semester...

Vi ska vara ute hela dagen igen, verkar ju blir fint idag med.

Barnen smörjer man in med solkräm och ger nåt och dricka hela tiden nu när det är så varmt, men Audrina lyckades må illa igår kväll , hon vaknade av att hon spydde. Stackare där. Även om man har stor koll på att dom inte är mycket i solen så lyckas hon. Men o andra sidan så äter inte mina barn så mycket när det är varmt ute. Man är ju igentligen inte själv hungrig förens på kvällen men man äter ändå dock på dagen ...

Nu ska vi inta frukost innan vi klär på oss och går ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0