Äntligen

Har jag min älskling hemma i nästan 5 veckor och jag ska njuta av att se han så mycket! Och barnen ska man ju inte glömma sååå mysigt!!
Semestern är nog den bästa som händer under året! Att få umgås med sin egna lilla familj!

Och en massa tack till ANNA som läser min blogg för att hon vill skicka bilden till mig och Kevin från gårdagens tidning! Att det finns snälla människor i denna värld, igentligen helt utan anledning utan mest för att vara snäll och omtänksam!
Så tack Anna!!

Hann spackla i köket idag , så nu ska man bara vänta tills det har torkat , sen slippas och målas...Orkade inte titta på det idag...Så nu jäklar ska det målas sen!

Inget roligt väder idag , men lite mysigt är det när det regnar!

Nä nu ska jag fira den blivande semestern


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var så lite så! Kändes så tokigt att jag skulle kasta tidningen med bilden på er när jag istället kunde glädja er på ett så enkelt sätt :-)

2011-06-17 @ 19:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0