Barnen och jag

Är hemma för andra dagen nu, barnen har semester nu!
Så skönt för dom!

Jocke jobbar sista passet idag !

Semestern välkomnar vi för veckorna 25 -28 har vi ledigt...Jihuuu!

Svar från en kommentar från förra inlägget: det var ingen elev som fixade mig utan dom hade typ 2 behandlingar för priset av 1, och klippningen kostade 150 kr.. Då var det rätt billigt då! Slingorna kommer att kosta mig 500 kr..


Ja och jag glömde skriva om att vi hamnade i tidningen vilket jag inte ville men vi råkade sitta där just vid den tiden , ville inte vara dum och säga nej , för Kevin ville det. lite trevligt var det ju , för kevins del. Men köper ju inte tidningarna så vi har inte sett bilden , vore ju kul att visa kevin den ..Men älsklingen glömde köpa den igår även om jag bad om detta! Men kul att ni har sett oss!!

Vet inte riktigt vad man ska hitta på idag för vädret är ju inte den bästa idag. Blir en inne dag tror jag , men har kört igång tvättmaskinen ialf.

Min handled värkte som bara den igår så jag ringde 1177 för råd , och dom tyckte att jag skulle kolla det. Men jag envisades att inte kolla upp det, men älsklingen köpte ibumetin och voltaren gel , så nu har smärtan försvunnit....SÅ skönt. Visste ju vad doktorn skulle säga ändå, åk hem och ät smärtstillande med antiinflammtoriskt. Så jag gjorde det utan rådan från en doktor...Sparade en slant iallafall.

Nu väntar mina småttingar på kläder ...

Kanske en tur på vilsta marknad imorgon?

Kommentarer
Postat av: Anna

Har ju kunnat skicka bilden till dig om du vill? Det gör jag så gärna, eftersom jag ändå kastar tidningarna när jag läst dem. Om jag får en adress förstås? :)

2011-06-17 @ 13:46:54
Postat av: Anna

Hmm - var tog min kommentar vägen?



Nåväl, jag skriver igen: jag skickar gärna urklippet till dig; men jag behöver ju din adress då förstås :-) Du kan ju maila den om du vill :)

2011-06-17 @ 15:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0