Fullt upp

Just nu sitter jag och skriver med en ond handled, fråga inte vad jag har gjort men ont har jag.
Började känna av smärtan när jag körde bil tidigare idag ? Väldigt skumt är det.

Nu till nåt annat.
Idag har jag jobbat en sväng och sedan åkte jag hem för att möta upp Kevin, han fick vara hemma idag från fritids för han hade en tuff eftermiddag och kväll igår. Han somnade direkt efter fritids igår vilket var strax innan 17.00. Det ända han sa vara att han hade ont i ögonen? Försökte väcka han igår ett antal gånger men nej han ville sova.
Så han sov över 13 timmar..Stackaren.
Så då passade jag på att ha lite tid för kevin idag händer ju inte så ofta tyvärr. Vi for iväg till stan, beställde äntligen Kevins glasögon. Så nu får han dom om ca 10 dagar. Han har inte dålig syn utan mer problem med fokuseringen och att han blir trött.
Hoppas att detta kommer att hjälpa honom!
Vi vandrade en stund och köpte lite små grejer och jag beslutade mig att för en gångs skull att gå till en frisör och göra hela kittet , färning och klippning. Har aldrig varit hos en frisör. Utan min syrra har klippt och färgat mig.

Kändes bra att bli lite omgjord, men inte riktigt nöjd med färgningen. Svårt att bli ljus efter svart hår. Men det blev avfärgning och färgning och klippning för 800 kr. Vet dock inte om det är billigt ? Kändes ju inte så farligt. Men snacka om att man kan känna sig snål när det gäller mig själv! Har lite dåligt samvete nu för det. Men min man säger att jag aldrig gör nåt för mig själv. Kommer gå tillbaka för att göra slingor i håret om en månad ca. OM ekonomin tillåter.

Känns att krafterna är slut nu , GÄSP!
Kanske en bastu ikväll? Man sover såå bra efteråt!



Vad tycks? Nya färgen och klippningen..Färgen kanske inte syns ?

Kommentarer
Postat av: Anna

Du o sonen var i tidningen Folket idag :)

2011-06-16 @ 09:51:01
Postat av: Marie

Spännande med frisör besök =) Sista jag var hos frisören var i januari. Klippte ju så väldigt kort, men till mitten av juli ska jag gå dit igen och klippa det rakt igen.. (är ju snedklippt)



Roligt att ni var med i tidningen idag också. Det måste väl ha gjort Kevin väldigt stolt =)



(Tack för att ni fixade med brevet. Låg så fint i Viljas fack)

Kram

2011-06-16 @ 16:26:54
URL: http://mamafeelings.blogg.
Postat av: Annie

800 kr var skitbilligt för färgning o klippning! Låter som elevpris. Var det kanske en elev som hjälpte dig?



Var till min frissa igår och fick ge 1140 kronor för klippning och slingor, och jag har kort hår.

2011-06-16 @ 21:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0