Gudars

Vad trött jag blev efter att jag satte mig här vid datorn*gäsp*

Vad har man pysslat med idag mån tro?
Åkte iväg och handlade på förmiddagen (tycker inte att vi gör nåt annat än o handlar)
sedan for vi hem för lite lunch, och bestämde sedan att vi skulle hämta våra utemöbler som vi har haft ute hos mamma och pappa i många år. Vi har ju inte haft möjlighet att ha dom förens nu. För några år sen när vi hade bara Kevin så bodde vi så att vi hade en uteplats.
Så nu var det dags att ha dom igen.

Jag fick även sms om att Kevins glasögon vara klara för att hämtas.
Vi hade även en tid för inskolningsamtal med Audrinas nya avdelning. Så passade på att fråga mamma och pappa om dom kunde ha dom mindre barnen ett tag, barnvakt. Och det gick ju bra!!
Då åkte vi ner till stan innan och hämtade glasögonen och sedan samtalet, Kevin fick vara med för han skulle ju vara med och hämta glasögonen (dom skulle ju fixa så att dom satt bra på honom)

Personalen verkar kanon på hennes avdelning-det kommer att bli kanon bra!!


Undrar om man orkar skruva ihop utemöblerna nu? Vi har ju börjat lite men en del kvar...!

Roligare än så blev det inte denna gången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0