Ingen rubrik

Kommer inte på nån bra rubrik idag.
Som vanligt så gick helgen med storm fart igen.

Fick en massa trevligt besök under helgen också, min bror med fru kom i fredags och bastade .
Fick besök av Jonna min bästa vän och hennes repektive Stefan.
Vi grillade och spelade kubb och hade en massa trevligt. Jonna är så fin med sin gravid mage-blir ju nästan sugen på en till, me nee det räcker med våra busar redan. Men det finnaste är ju att vara gravid tycker jag!

Igår kom min andra bror med sina barn och vi grillade och hade det trevligt.
En massa sällskap under helgen och det tycker vi om!

Har verkligen haft kanon väder här, så skönt så.
Men varmt på nätterna tyvärr men det är ju nåt som hör till liksom, ska nog hämta in fläkten tror ja!
Man sover ju inge vidare när det är varmt!

Själv har jag åkt på denna roliga förkylning som cirklar runt våran familj. Har haft en jätte tuff natt i natt , ont i halsen , näsan täppt och VARMT!!
Men upp ska jag idag , ska ju träffa chefen idag , skriva lite papper och schema bl.a.
Har redan tagit en dusch, en spontan sådan , alltså ingen Omläggning på mej längre...JIPPIE!
Men det lär väl bli mer operationer framöver men nu tänker jag inte vara sjukskriven längre!


Nu måste ja sätta lite fart , kan ju inte se ut som en kratta när man far iväg mot stan sådär!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0