Jobbångest

Det slog mig nu att jag inte vill jobba, har fått känna av ledigheten för länge nu. Så nu blir det svårt att komma igång igen. Men o andra sidan så vill jag jobba men sååå jobbigt det kommer bli...
Chefen hade tydligen ändrat sig och ville att jag skulle börja jobba redan nu , idag helst men där sa jag nej, så imorgon börjar jag jobba igen...puhuhu...

Hon hade först föreslagit att jag skulle ta semester nu denna veckan och ta mitt intro nästa vecka , men nej hon hade ändrat sig nu. -Det vore ju bra om du började nu så att du kan ta deligeringen ...Så det var bara att se glad ut.

Men det blir bra men man måste ju få gnälla lite innan jobbet eller hur? Jag ska ju bara jobba 2 veckor till innan vi börjar våran semester...


Undrar om åskan kommer idag/inatt, känns så i luften , riktigt kvavt (stavning)...
Blåser gör det också och tempen på 29 grader oj oj ...
Men inte gnälla...

Fasiken känns så j*vla stramt i mitt ärr under min vänstra arm,,varför? Kommer det alltid att vara så???

Kommentarer
Postat av: Petra

Det strama kanske är någon slags åskvarnare ;)

2011-06-07 @ 20:36:09
URL: http://inpain.blogg.se/
Postat av: Marie

Skönt att vara tillbaka i arbetslivet lite grann i alla fall =) Hoppas att du kommer trivas på ditt jobb!

Men förstår dock att det är "skönt" att vara hemma också. Jag har blivit väldigt "slö" då jag i stort sett gått hemma sen juni -08 =) Men lite ströjobb här och där är helt okej!

Kram

2011-06-08 @ 07:06:38
URL: http://mamafeelings.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0