Lunch

Lagar lunch åt mig själv just nu sååå tråkigt. Hatar laga mat åt mig själv, bland det värsta jag vet faktiskt. Det smakar ju oftast inte så gott och äta den själv. Brukar inte äta mat när jag är ensam hemma.
Men nu lovade jag min man det , han ville ha en matlåda till jobbet imorgon. För att jag är så snäll så lagar jag storkok nu och ska försöka äta innan jag åker till jobbet.

Det som lagas är ris och korvstroganoff...

Timmarna går faktiskt lite för söligt just nu, börjar klockan 16.00, ska börja åka vid 14.00 för jag måste tanka och handla innan. Det tar ju en stund att åka hemifrån oss in till stan. Ska även försöka hitta till jobbet också...

Verkar nog bli lite regn nu snart, molnen är lite mörka nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0