Onsdag

Onsdag som alla kallar för lilllördag, undrar om det är bara för att man ska få en extra ursäkt till att få supa?
Har nog aldrig supit mitt i veckan och kommer nog aldrig att göra det.

Men funderar på att få ihop en inflyttningsfest snart, många har redan frågat. Men börjar ju tycka att det inte är kul att festa längre, har ju tröttnat för några års sen.
Men vi får se...
Till sommaren kanske?

Våran lilla katt hon är helt sanslös, hon kommer hem med upp till 3 -4 byten om dagen. Om hon inte kommer hem med möss så kommer hon hem med fåglar eller ödlor... Riktig bra utekatt faktiskt..Väldigt hängiven! Söta hon , men bara jag slipper ta i hennes byten, tycker att det är så äckligt!

Igår fixade jag massor här hemma, fick iordning min och älsklingens garderober. Renbäddade i alla sängar ..
Så idag ska jag göra klart vårat sovrum. Har ju inte blivit klar där inne pga alla kläder som har legat i sovrummet. Men nu är ju det fixat!

Imorgon är det ju en röd dag då är alla vi lediga, barnen är hemma älsklingen hemma.. Mys.
Fredagen är ju en klämfredag , men älsklingen jobbar så jag blir hemma sjäv med alla barnen...Ville inte att dom skulle gå på andra dagisar och fritidsar...
Hoppas att det går bra!

Nae nu ska jag sätta fart lite !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0