Aj aj

Lät det här hemma på morgonen , Bastian hade ont !
Tycker så synd om honom. Önskar verkligen att jag kunde överta hans smärta för jag vet hur det känns att ha ont i öronen. Jag har ju själv problem med mina öron och gudars var ont det gör när det spänner och har sej!
Bastian kändes även lite varm när han vaknade , tog tempen visade lite feber temp, men lägre än han har haft.. 

Kåvepeninen har inte gett verkan än på honom ..Men han är lite piggare än vad han var igår ialf.
Hoppas hoppas att han blir frisk nu!

Audrina vaknade tidigt i morse och hostade , och det lät som en riktigt slem hosta!
Fast hon har inte hostat mer under dagen men hon låter lite hesare än vanligt.
Har gett henne bisolvon nu ...Vill verkligen inte att hon också åker på nån förkylning....
Hon är inte alls snorig...

Kan inte våra barn bli friska nu?

Idag händer inte så mycket mer , vi har hållt oss här hemma ...ja jag har väl gjort dagssysslorna men inget annat än busat med mina hjärtan och suttit vid tvn och tittat på playhouse med dom...
Fick även ett snabbt besök av syrran, vilket uppskattas ...Det är verkligen tråkigt här hemma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0