Äntligen

Är det friska tag här hemma !
Barnen kunde gå på dagis/fritids som vanligt idag.
Och vi har fått jobba som vanligt...

Har äntligen hunnit med att tapetsera V-rummet visseligen bara två vårder men ändå klar med det!
Bastians rum är inte klart -dit in måste det upp 2-3 vårder också men vet inte om jag kommer hinna med det innan flytten, annars får vi helt enkelt betala...Vi får se , tapet limmet är slut också...

Har även hunnit med att åka iväg med ytterligare kartonger till mor och far. Nu är det tomt här hemma känns det som... Men fortfarande grejer kvar som ska packas ner..Men det tar vi i slut tampen precis innan flytten.

Nu måste ändå våren ha kommit va?
Orkar inte vänta längre...

Jag har även tat tag i kosten igen , har gått upp massor i vikt så nu ska jag försöka igen ,,
känns kluvet där men ett måste ...Vill inte hålla på så här hela mitt liv ?
Tänk att kunna äta utan att tänka ?
Har alltid haft lätt för att gå upp i vikt , ett STORT problem för mig...Mår så dåligt av detta ....
Men nya tag så....!Känns även bättre nu när det bli ljusare igen!

Jobbar inatt känns sådär faktiskt , vill nog ändå krypa ner i våran säng och bara mysa.
Kommer inte hem förens vid 12.00 imorgon då jag jobbar en långt pass..

Ne nu ska jag plocka fram kläder till barnen imorgon !

Ha en bra kväll alla!





Kommentarer
Postat av: Marie

Är så avis på att dina barn får gå till dagis. Meja har fått återfall så de blir hemma hela veckan. Känns så jäkla dumt, jag har också blivit förkyld =/ Men bara att bita ihop.



Jag hoppas verkligen att våren kommit nu, vill inte ha något bakslag med mera snö nu.. Det räcker!!

Kram

2011-03-09 @ 15:31:08
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0