Är inte riktigt

Som jag ska va, fick feber i söndags kväll-på jobbet.
Vaknade vid 03.00 på jobbet och spydde.
Jaha tänkte jag -magsjuka?
Låg och väntade på att det skulle komma mera men inget mer kom. Åkte hem fort på morgonen, la mig i soffan och sov i 4-5 timmar.
Har aldrig hänt förut...?
Väntade på att magsjukan skulle komma men nej...Mår fortfarande inte helt bra än.
Men vad kan det ha varit/är?
Har ont i min kropp, ni vet sådär som om man skulle vara jätte febrig.
Hoppas på att det blir bra snart!

Är hemma med mina små idag , dom är lediga från dagis idag.
Dom ska till dagis imorgon igen...

Har gjort nytt schema för dom ,
dom ska ju gå Jockes tider nu när jag ska bli sjukskriven..
Kommer ju inte kunna ta hand om dom själv , jag får ju inte bära eller anstränga mig!
Får man göra så? Boka dagis på Jockes tider?
När jag själv blir sjukskriven?

Hoppas det ialf...

Har så dåligt samvete för barnens skull...

Nu ska jag vila med Audrina i soffan ett tag, då hon väljer bort sömnen idag. Bastian sover redan.


(arg jag blir när det kommer snö)


Kommentarer
Postat av: Marie

Givetvis får du boka på enbart Jockes tider. Du är "tyvärr" okapabell till att ta hand om dina barn och då har man rätt till det faktiskt.

Du är en bättre mamma som "lämnar" barnen på dagis, istället för att de ska vara hemma med en mamma som inte ens kan ta hand om dem. Känn ingen skuld utan se till att njuta av den tid du har dem hemma istället! Kram

2011-03-29 @ 15:58:47
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0