Att jag aldrig lär mig

Ja nu blev det sådär tokigt igen då.
Jag har undvikit ett nummer på min mobil i en veckas tid nu, trott att det har varit försäljare som vanligt. Har ju svarat många gånger förut och då har det varit såna där roliga försäljare...Hatar dom btw...
Nu har jag inte svarat på det numret heller som har sökt mig i en veckas tid. Men idag blev jag irriterad och svarade lite snärkigt- Hallå! (brukar svara med mitt namn)
Och det visade sig vara Uppsala kliniken som jag ska till. Ja operationen ni vet som jag har skrivit om tidigare.
Så dom har jagat mig en vecka eller mer.
Fick veta att jag ska dit imorgon och träffa doktorn som ska operera mig...Fasiken jag fick en chock nu -så tidigt ?
Men jo om jag hade svarat på numret tidigare hade jag fått tid till att förbreda mig.
Smarta mig!

Nu måste jag börja svara på nummer jag inte känner till....Har lärt mig en läxa nu!

Men gudars vad nervös jag är !!!

Jag får med min mamma och pappa dit för jag vill inte åka själv, Jocke jobbar ju!
Kevin e ju hemma nu från skolan och fritids han är inte riktigt kry nu, så han får snällt åka med mig imorgon också.
Tur är att jag ska bara träffa doktorn och prata igenom vad som kommer att hända mig. Kanske får en tid till op??

Så imorgon gäller det ...

Har även varit i kontakt med eskilstunas sjukvård idag eller jag hudkliniken ,pratade med dom imorse och dom lovade ringa mig men ingen som har ringt. Har en kraftig infektion under min arm och jag har ont ...Kroppen säger ifrån nu...Hoppas att dom hör av sig snart , måste ju få nån medicin nu!

Nu avslutar jag , skriver om min resa till Uppsala senare sen!


Kommentarer
Postat av: Marie

Ska tänka på dig imorn! Hålla mina tummar för att du får reda ut allt i ditt huvud angående op och så =)

Kram

2011-03-22 @ 14:11:13
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0