En bra dag idag

Slutade tidigare från jobbet i morse, det passade mig utmärkt då jag hade planerat in att titta in i huset idag.
Fick ju nycklarna igår.
Åkte och hämtade mamma och pappa innan , dom var ju såklart nyfikna.
Vi gick runt i huset och ute på tomten ...
Va riktigt trevligt och se huset tomt, då kunde man planera lite mera!
Ohh va jag längtar nu.
Men vi har mycket jobb framför oss, hugga ved b.la. Trädgårdsjobb...Ja U name it!
Hoppas bara att komma på benen så fort som möjligt igen efter operationen , så att jag åtminstonde kan bidra med nåt, man vill ju fixa såå mycket på en gång ju!


Skönt och komma hemifrån idag faktiskt då mina tankar har varit väldigt upprörda efter gårdagens händelse, på dagis.

Mamma ville åka förbi JULA för hon hade tydligen sätt en färg som vore perfekt till Bastians byrå som jag ska måla sen , det var precis den färgen jag hade tänkt!
Mamma ville även köpa den också,,,,hon köpte även lite smått och gott som vi kommer att ha användning för i huset. Ohh vad jag uppskattar detta , är såå tacksam...
TACK mamma!

Hämtade barnen som vanligt vid 15.00
oooo vad dom va lyckliga när dom såg att Mummo och Vaari var hemma hos oss, hade ju snott med mamma och pappa hit.

Personalen som yttrade sig igår om sjukskrivningen ,hade pratat med sin chef om detta!!?
Och vi hade rätt att ha barnen dom tiderna vi har bokat!
Så hon var väl lite försiktigare nu , för nu kunde hon inte säga så mycket mer.
Dom fick helt enkelt förlänga tiderna hos personalen-- dom tiderna då våra små går till klockan 18.00.
Känns ändå inte riktigt bra där men men , nu ska HON bara hålla tyst ...Att hon inte kan tänka sig för innan hon öppnar sin käft (ursäkta orden)
Blir såå arg ...!


Och tack alla ni som kommenterat om detta och tack för stödet..
det värmer<3


Nu ska jag förbereda mig för allr sista passet hos min brukare,
känns bra ändå!
Har gjort mitt där nu känner jag!

Ha en bra kväll alla!





Kommentarer
Postat av: Marie

Jätte skönt att läsa att hon nu kan släppa sina jäkla pikar nu..

Kram

2011-04-02 @ 16:32:15
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0