Extra jobb

Ringde mig från jobbet igår och frågade ifall jag kunde jobba imorgon(idag) mellan 9.30-15.30 och jag tackade ja ,för vi har ju inga vikarier och för att vi behöver få in mer pengar för vi har ju vabbat en del nu när barnen har varit sjuka , så bara positivt med att jobba extra just nu!

Det blev en låång vecka på dagis för barnen men ibland så blir det så bara!
Dom går mellan 9.00-16.00 idag....

Igår åkte jag i väg själv hem till min moster en sväng var borta i kanske i 3 timmar kändes skönt att komma hemifrån en stund, det behövs emellanåt.
Men gudars vad trött jag var igår kväll , jag och älsklingen somnade vid 21.00 ...

Ska även jobba i helgen vilket betyder 3 nätter på rad...
Så utsliten kommer jag att vara .

ha en trevlig fredag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0