Fy f*n

Jag verkligen hatar denna snö det räcker nu!
Enda gången det är okej med snö -jo när det är julafton. Sen kan vintern dra sig tillbaka lika fort!
Det var verkligen ingen höjdare att vakna till denna dagen när man såg ut genom fönstret.

Men jag gläds åt att vara ledig med min älskling och barnen hela helgen, som sakt händer inte ofta men man uppskattar det mera.
Härligt med lediga helger tycker jag!

Har hunnit med mycket idag så jag hoppas att vi orkar åtminstonde sitta uppe en stund ikväll..!

Snart ska våra hjärtan hämtas saknar dom mycket!

Ha en bra fredag alla!






Kommentarer
Postat av: Marie

Ja fy farao för denna snö.. Blev skitförbannat imorse när jag klev upp. Och med mina hormoner i rubbningar så var jag inte alls trevlig mot varken make eller barn.. Så strax ska jag muta barnen med lite godis =)

2011-03-18 @ 18:26:19
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0