Glömt visst

Ett svar till Marie:
Huset är på 140 kvm och det är 5 rum och kök...En oinredd vind som vi eventuellt ska göra i ordning, tomten är på 2800 m2...Har även en liten gästsuga på tomten som vi kan ha sommar gäster i , och så har vi lite förådsutrymmen och ett vedbo. Så det är rätt stort!

Jag har nog glömt visst och skriva här om hur stort det är. Men nu har jag gjort det.

Vi längtar jätte mycket dit nu!

Nu ska jag göra mig iordning till sista passet på jobbet..

En lite mindre kul grej är att Bastian blir hemma imorgon igen , han har åkt på en till förkylning! Inte kul!





Kommentarer
Postat av: Marie

Åh va underbart :) är lite lagom avis på er, även om vi nu också får hus lite utanför landet sådär :) vill gärna ha eget snart :) tråkigt att lilleman åkt på en förkylning :( peppar, peppar så får tjejerna gå till dagis imorn :) dock är jag själv däckad i förkylning. Hoppas du får ett bra arbetspass!! Kram

2011-03-13 @ 20:29:50
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0